مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 21:272022-03-24حوادث

پیکر کوهنورد 40 ساله پس از جستجوی 10 ساعته در دارآباد پیدا شد


مدیرعامل هلال احمر استان تهران از سقوط یک کوهنورد در محدوده آبشار 《چال مگس》خبر داد و گفت: پیکر کوهنورد 40 ساله پس از جستجوی 10 ساعته در دارآباد پیدا شد.

- اظهار داشت: در پی اعلام مردمی در خصوص گم شدن فردی به سامانه ندای امداد و نجات 112 در ساعت 13 روز چهارشنبه سوم فروردین 1401 مبنی بر مشاهده تعدادی تجهیزات کوهنوردی در ارتفاعات دارآباد تهران، بلافاصله مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران موارد را به تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان شمیرانات جهت اعزام به محل ابلاغ کرد.

فتحی افزود: پس از اطلاع به تیم اعزامی پس از جستجو و بهره گیری از اطلاعات کوهنوردان حاضر در منطقه توانستند پیکر کوهنوردی آقا و حدوداً 40 ساله را در محدوده آبشار چال مگس دارآباد پیدا کنند.

وی عنوان داشت با توجه به قرار گرفتن جسد کوهنورد سقوط کرده در رودخانه ای که انتهای دره وجود داشت، نجات گران پس از ساعت ها تلاش با ایجاد کارگاه فنی طناب کشی توانستند با انتقال پیکر به بالای دره، پیکر وی را تحویل عوامل شهرداری و انتظامی جهت طی اقدامات لازم کنند.

فتحی گفت: هلال احمر استان تهران در ارتفاعات شمال تهران که بیشتر آن در شهرستان شمیرانات واقع شده است، دارای 3 پایگاه امداد و نجات کوهستان می باشد که با استقرار نجات گران کادر و داوطلب تخصصی در این پایگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر کوهنورد 40 ساله پس از جستجوی 10 ساعته در دارآباد پیدا شد

پیکر کوهنورد 40 ساله پس از جستجوی 10 ساعته در دارآباد پیدا شد