مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 20:522022-03-24بين الملل

در هر مواجهه ای با غرب طرف روسیه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار الجعفری معاون وزیر خارجه سوریه امروز (پنج شنبه) در نشست اتحادیه نویسندگان عرب که با حضور الکساندر یویموف سفیر مسکو در دمشق برگزار شد، - معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دمشق در مسأله اوکراین بی طرف نخواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار الجعفری معاون وزیر خارجه سوریه امروز (پنج شنبه) در نشست اتحادیه نویسندگان عرب که با حضور الکساندر یویموف سفیر مسکو در دمشق برگزار شد، گفت که ناتو به جای انحلال به سمت شرق گسترش یافته و این اساس بحران اوکراین است.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بشار الجعفری در این نشست گفت که حجم عظیمی از اطلاعات وجود دارد، اما ما فاقد آموزش سیاسی هستیم و غرب در حال دروغ گویی و روایت وارونه حقایق است، از این رو ما در فضای سیاسی دروغینی که غرب ایجاد کرده به سر می بریم و مسأله فرهنگ سیاسی همان مشکلی است که در اوکراین وجود دارد.

او توضیح داد که پرونده های بین المللی بیش از گذشته با یکدیگر تداخل پیدا کرده و تجربه اوکراین بار دیگر سستی سیستم امنیتی اروپا را ثابت کرده است، بر این مبنا که ما در یک جهان وحشی به سر می بریم و سیاست همچنان طفل یتیمی در آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر مواجهه ای با غرب طرف روسیه هستیم

در هر مواجهه ای با غرب طرف روسیه هستیم