مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 19:122022-03-24سياسي

امیرعبداللهیان: آمادگی ایران برای ایجاد ایستگاه تولید برق در لبنان


امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار اخیرش با نخست وزیر لبنان در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ تصریح کرد: در دیداری که یک ماه پیش در مونیخ با آقای نجیب میقانی نخست وزیر لبنان داشتم به ایشان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ایجاد دو ایستگاه یک هزار مگاواتی برق .

- امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار اخیرش با نخست وزیر لبنان در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ تصریح کرد: در دیداری که یک ماه پیش در مونیخ با آقای نجیب میقانی نخست وزیر لبنان داشتم به ایشان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ایجاد دو ایستگاه یک هزار مگاواتی برق در لبنان و توسعه همه جانبه همکاری های تجاری و اقتصادی اعلام کردم و امروز هم حامل پیام های گرم مردم عزیز ایران به همه مردم عزیز لبنان هستم.

حسین امیر عبداللهیان گفت: آمادگی داریم به همکاری های مهم تجاری و اقتصادی خود با لبنان ادامه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنچ شنبه در فرودگاه بیروت درجمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفرش به لبنان اظهار کرد: ما به صورت مستمر با مقامات عالی لبنان در موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مشورت های مفید و سازنده ای را داریم.

این دیپلمات عالی رتبه ایرانی با اشاره به سفر چند ماه پیش خود به لبنان گفت: از آخرین سفری که به بیروت داشتم تا امروز تحولات زیادی در عرصه منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: آمادگی ایران برای ایجاد ایستگاه تولید برق در لبنان

امیرعبداللهیان: آمادگی ایران برای ایجاد ایستگاه تولید برق در لبنان