مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 18:522022-03-24سياسي

مسافرت در مسیرهای گردشگری توزیع شود / هفت هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند


استاندار همدان ضمن تاکید بر توزیع سفر در مسیرهای گردشگری مختلف در کشور از بازدید 7 هزار نفر از غار علیصدر در روزهای آغازین بازگشایی این جاذبه گردشگری همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور و معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: اقدامات بسیار ارزشمندی از یک ماه پیش انجام شده و پیش بینی این بود که امسال سفر با رعایت ضوابط و انجام واکسیناسیون انجام شود که طبق پیش بینی هم وطنان ما امسال توانستند به راحتی به سفر بروند.

  وی افزود: استان همدان با توجه به ویژگی های خود در آثار تاریخی، طبیعی و میراث فرهنگی، مقصد گردشگری بسیار خوبی برای مسافران است و باید یک برنامه هدف مند و علمی را در بخش گردشگری در کشور طراحی کنیم تا سفرها توزیع شود.

استاندار همدان ادامه داد: بسیاری از هموطنان ما در تعطیلات راهی شمال کشور می شوند که طبق آمار حدود 80 درصد سفرها را به خود اختصاص داده است.

  وی ضمن تقدیر از حضور داوطلبان هلال احمر در تمام عرصه ها، به ویژه در ایام سفر گفت: داوطلبان خالصانه در سراسر مسیرها حضور دارند و خدمات مختلف را به موقع ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرت در مسیرهای گردشگری توزیع شود / هفت هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند

مسافرت در مسیرهای گردشگری توزیع شود / هفت هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند