مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 16:222022-03-24سياسي

صادرات کالاهای دانش بنیان و اشتغال زا حمایت می شود


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در زمینه تقویت صادرات محصولات دانش بنیان، تلاش کرده ایم از ظرفیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشورهای هدف و پتانسیل ها و شبکه های موجود و ظرفیت های اتاق های مشترک استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران علیرضا پیمان پاک  با اشاره به تعیین شعار سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری و ضرورت تقویت صادرات کالاهای دانش بنیان، گفت: از مهرماه سال گذشته با تاکید وزیر صمت، میزان پیچیدگی کالا، نقش فناوری، نقش اشتغال، میزان سرمایه بری و مزیت نسبی کالاها برای صادرات مشخص شد و تلاش کردیم با حفظ حمایت از رویه های قبلی صادرات، تجارت محصولات دانش بنیان را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد نقشه راه و برنامه منسجم برای تجارت و تعیین کشورها و گروه های کالایی اولویت دار و الزامات تجارت از جمله مسائل تعرفه ای، لجستیکی و .

افزود: در زمینه تقویت صادرات محصولات دانش بنیان، تلاش کردیم از ظرفیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشورهای هدف و پتانسیل ها و شبکه های موجود و ظرفیت اتاق های مشترک استفاده کنیم.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران  با اشاره به نقاط قوت و عملکرد دولت سیزدهم در افزایش حجم تجارت خارجی و صادرات غیر نفتی در سال ،1400 این دستاورد را نتیجه توجه ویژه شخص ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالاهای دانش بنیان و اشتغال زا حمایت می شود

صادرات کالاهای دانش بنیان و اشتغال زا حمایت می شود