مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:572022-03-24حوادث

انهدام یک باند بزرگ قمار با 1100 میلیارد تومان گردش مالی


معاون اجرایی پلیس فتا انتظامی کشور از انهدام باند بزرگ قمار و شط بندی آنلاین با گردش مالی بیش از 1100 میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین ابراهیمی معاون اجرایی پلیس فتا انتظامی کشور  از انهدام باند بزرگ قمار و شط بندی آنلاین با گردش مالی بیش از 1100 میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: با اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارگاهان سایبری در مجموعه پلیس فتا، تمامی اعضای این باند قمار آنلاین به تعداد 33 نفر و 8 نفر متهم اصلی مورد شناسایی قرار گرفته و با کسب مجوز قضایی به این پلیس احضار یا دستگیر شدند.

وی با اشاره به مسدود شدن 150 قطعه کارت بانکی اجاره ای که توسط متهمان در چرخه پولشویی این فرایند مجرمانه قرار گرفته بود، بیان داشت: در بررسی های انجام شده، مشخص شد تمامی اعضاء دستگیر شده به صورت یک باند سازمان یافته و شبکه ای اقدام به تهیه کارت بانکی کرده  و با ایجاد صفحات متعدد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغات کاذب و فریب کاربران و به خصوص جوانان اقدام به فعالیت در خصوص قمار به صورت آنلاین می کردند.

وی با اشاره به اینکه با مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی پلیس فتا در سطح کشور در مقایسه با ادوار گذشته شاهد کاهش چشمگیری جرایمی مانند قمار و شرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند بزرگ قمار با 1100 میلیارد تومان گردش مالی

انهدام یک باند بزرگ قمار با 1100 میلیارد تومان گردش مالی