مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-24سياسي

14 برنامه عملیاتی دیوان محاسبات برای تحقق شعار سال


رییس کل دیوان محاسبات کشور برنامه های سال جاری این دیوان برای تحقق شعار سال و حمایت از دانش بنیان ها و اشتغال آفرینی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور طی یادداشتی با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین ، به ارائه برنامه های تدوین شده این دیوان جهت تحقق شعار سال پرداخت.

متن یادداشت او به شرح زیر است: با عنایت به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تأکید معظم له بر توسعه دو برابری و حمایت از شرکت های دانش بنیان در مسیر بکارگیری ظرفیت های کشور، به خصوص نیروی انسانی تحصیلکرده در مسیر تولید ملی و متعاقب آن اشتغال آفرینی ، اعمال کنترل و نظارت مستمر مالی و عملیاتی بر تکالیف قانونی دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه در رأس برنامه جامع حسابرسی دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی در سال 1401 قرار خواهد گرفت.

بررسی اجمالی آمار شرکت های دانش بنیان حاکی از وجود 6700 واحد در سراسر کشور است که با عنایت به وجود 450 هزار شرکت فعال (براساس اظهارنامه مالیاتی) در کشور، نشان از سهم کمتر از 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 برنامه عملیاتی دیوان محاسبات برای تحقق شعار سال

14 برنامه عملیاتی دیوان محاسبات برای تحقق شعار سال