مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-24ورزشي

تعویض اجباری ایران و شلیک آزادانه سون هیونگ مین


مدافع کلیدی تیم ملی فوتبال ایران در اواخر نیمه اول بازی با کره جنوبی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت تا فضا برای سون هیونگ مین باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، شجاع خلیل زاده، مدافع اصلی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با کره جنوبی مصدوم شد و بعد از چندین مرتبه تلاش برای حضور در میدان، بالاخره در دقیقه 42 از زمین بیرون رفت و اسکوچیچ را به تعویض اجباری واداشت.

شجاع خلیل زاده قبل از این بازی و در آخرین دیدار مسابقات باشگاهی قطر هم مصدوم شده بود اما با بهبود مصدومیت خود، توانست تیم ملی را در سفر به کره جنوبی همراه کند اما مصدومیت کهنه، گریبان او را گرفت.

اسکوچیچ برای پر کردن جای خالی خلیل زاده، عارف غلامی را به زمین فرستاد که تا یک ماه قبل به علت پارگی رباط صلیبی، به مدت حدود یک سال از حضور در میادین محروم بود اما او به سرعت توانست در داربی و حالا برای تیم ملی بازی کند.

البته تنها سه دقیقه بعد از ورود او، کره جنوبی که روی حملات از جناح راست ایران اصرار داشت، روی یک شوت سنگین از راه دور از همان منطقه به گل رسید.

در این گل ، امیر عابدزاده هم بسیار مقصر بود و توپی که در آغوش او بود را با مشت به پایین دفع کرد که بعد از برخورد به پای او وارد دروازه خودی شد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض اجباری ایران و شلیک آزادانه سون هیونگ مین

تعویض اجباری ایران و شلیک آزادانه سون هیونگ مین