مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-24سياسي

تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه ها در تبیین شعار سال یادداشتی را نوشته است که متن آن به شرح ذیل است: - مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: در این چند ساله بنده برای شعار سال تولید را عمدتاً محور قرار دادم با یک قیدی، با یک خصوصیتی.

علت هم این است که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه ها در تبیین شعار سال یادداشتی را نوشته است که متن آن به شرح ذیل است: با نگاهی گذرا به تاریخچه پیشرفت کشور های به اصطلاح توسعه یافته همچون بریتانیا، آمریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و.

می توان دریافت که تقریبا تمام این کشور ها ابتدا با سرمایه گذاری در حوزه علم وفناوری و سپس حمایت از تولید ملی توانسته اند فرآیند صنعتی شدن را طی کنند وبه رشد اقتصادی پایدار دست پیدا کنند.

والبته همه این دولت ها پس از قرارگرفتن در موضع برتری، لگد به نردبانی که از آن بالا رفته بودند زدند وبرای سایر کشور ها نسخه تجارت آزاد را تجویز کردند تا مانع پیشرفت آن ها شوند.

این دولت ها با ابزار های تشویقی ازجمله کاهش مالیات و افزایش یارانه برای واحد های تولیدی وازسویی وضع تعرفه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است