مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-24سياسي

بازدید 4/5 برابری مسافران نوروزی از اماکن تاریخی


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بازدید 4/5 برابری مسافران نوروزی از اماکن تاریخی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی از ستاد هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد؛ وی در این بازدید که به میزبانی سید مصطفی فاطمی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر انجام شد در جریان فعالیت های این ستاد طی روزهای آتی قرار گرفت.

وی پس از بازدید با حضور در جلسه ای با حضور نمایندگان 23 ارگان تشکیل دهنده ستاد هماهنگی خدمات سفر، گزارش عملکردی از این دستگاه ها دریافت کرد.

در ابتدای این جلسه فاطمی دبیر ستاد گفت: قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروز، ستاد هماهنگی خدمات سفر در تدارک فراهم کردن سفری ایمن و راحت برای هموطنان بود و از ماه ها قبل فعالیت های خود را برای خدمت رسانی به مسافران آغاز کرده بود.

وی افزود: به دلیل کرونا زیرساخت های ما آسیب دیده بود و باید تلاشی مضاعف انجام می دادیم تا به دوران قبل از کرونا در استراحتگاه ها و مکان های اقامتی بازگردیم.

فاطمی تشریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که در استان های مختلف و با همکاری استاندارها توان ما در میزبانی از مسافران نوروزی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 4/5 برابری مسافران نوروزی از اماکن تاریخی

بازدید 4/5 برابری مسافران نوروزی از اماکن تاریخی