مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-24اجتماعي

اردوی خانوادگی راهیان نور استان سمنان تا 10 فروردین ادامه دارد


فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان، گفت: اردوی راهیان نور خانوادگی موسوم به کاروان شهید فخری زاده تا دهم فروردین ماه میزبان مردم علاقمند استان در قالب خودروهای شخصی و خانوادگی است.

- سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با اجرا شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان درباره کیفیت برگزاری اردوی خانوادگی با حضور چهار هزار نفر از مردم استان، تاکید کرد: در دو اردوگاه شهید شکوری پور اندیمشک و شهید شاطری خرمشهر هم اکنون یک هزار و 550 نفر از مردم استان سمنان با 260 خودروی شخصی و 11 اتوبوس اسکان دارند که از این تعداد چهار اتوبوس حامل زائر اولی های کاروان راهیان نور متشکل از مردم روستاهای استان هستند.

خالقیان با بیان اینکه زائران به وسیله علمدارهایی که در دو اردوگاه هستند شامل راویان، پیشکسوتان دفاع مقدس و روحانیان به یادمان های دفاع مقدس هدایت می شوند، ابراز کرد: امروز در الغمه قتلگاه شهدای غواص کربلای 4 خواهیم بود و چهار اتوبوس زائر اولی با حضور حجت الاسلام میرعلی اکبری، راوی دفاع مقدس بعد از نماز جماعت ظهر پنجشنبه شاهد مراسم ویژه روایتگری شهدای استان سمنان خواهند بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در یادمان شلمچه و کربلای 5 برای گرامی داشت یاد شهدای استان سمنان از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور است، گفت: یکی از کارهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی خانوادگی راهیان نور استان سمنان تا 10 فروردین ادامه دارد

اردوی خانوادگی راهیان نور استان سمنان تا 10 فروردین ادامه دارد