مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-24اجتماعي

اتصالات بخاری ها را در روزهای باد بررسی کنید


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان بر لزوم بررسی اتصالات بخاری در روزهای بادی تاکید کرد.

- نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رعایت نکات ایمنی در رابطه با استفاده از وسایل گرمایشی، اظهار کرد: وسایل گازسوز همانند سایر وسایل مشابه برای روشن شدن و سوختن مناسب؛ نیاز به هوا دارد و تنها راه ارتباطی آن ها با فضای خارج از ساختمان، از طریق هواکش است.

این مسئول با بیان اینکه گازگرفتگی از جمله حوادثی است که معمولاً در اثر فقدان دودکش مناسب برای وسایل گازسوز به خصوص بخاری و آب گرمکن و نبود تهویه کافی در فضای اتاق روی می دهد، ادامه داد: سوختن ناقص گاز و تجمع گازهای مسموم کننده و یا حتی کمبود اکسیژن سبب مسمومیت افرادی که در چنین فضایی تنفس می کنند، شده و ممکن است به مرگ آن ها منتهی شود.

وی افزود: گاز منواکسید کربن از سوختن ناقص تولید شده و مهم ترین کانون نشست آن از دودکش های غیراصولی وسایل گرمایشی است، بنابراین شهروندان باید هنگام نصب دودکش توجه داشته باشند که انتهای دودکش باید حداقل 90 سانتی متر تا یک متر از سطح بام و یک متر از دیوار جانبی بام فاصله داشته باشد و انتهای آن کلاهکی به شکل H قرار داده شده باشد.

رابطی با تاکید بر بررسی دودکش بخاری ها در هوای بادی، تصریح کرد: استفاده از یک دودکش برای چند وسیله گرمایشی کار بسیار اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصالات بخاری ها را در روزهای باد بررسی کنید

اتصالات بخاری ها را در روزهای باد بررسی کنید