مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-24اجتماعي

توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه شهید باکری


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه شهید باکری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی همه خانی در این باره گفت: اجرای طرح برخورد با تردد موتورسیکلت های سنگین در معابر تهران همچنان با قوت ادامه داشته و در طول تعطیلات نوروزی نیز پلیس قاطعانه با این موارد برخورد خواهد کرد، از این رو برخی نباید تصور کنند که تعطیلات عید و خلوتی معابر، فرصتی برای جولان آنان با موتورهای سنگین در معابر است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز روز گذشته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی سه موتور سیکلت سنگین را در بزرگراه شهید باکری توقیف کردند که این سه موتور سیکلت فاقد مدارک، فاقد پلاک و در حال ارتکاب تخلفات حادثه ساز بودند و در حوالی ساعت 17 روز گذشته توقیف شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه اجرای این طرح با قوت و در تمام طول سال ادامه خواهد داشت، گفت: راکبان موتور سیکلت های سنگین که فاقد مجوز و مدارک هستند بدانند پلیس در بحث موتورهای سنگین بی مجوز، بی پلاک و….

که در سطح شهر تردد دارند و با نوع پر خطر رانندگی آرامش رانندگان دیگر را برهم می زنند طبق قانون و البته به خواست مردم که در این باره از پلیس بسیار مطالبه دارند برخوردی جدی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه شهید باکری

توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه شهید باکری