مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-24سياسي

توجه به فناوری های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی


نشست مشترک رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین بلندی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه گفت: انجام مطالعات بازار کار و نیازسنجی شغلی برای تدوین 100 برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق احیاء آموزش های علمی کاربردی در دستگاه های دولتی، از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه بوده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ترویج هنجارهای غالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه ریزی برای تدوین 57 دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی، از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری بوده و در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر بلندی سپس به تشریح پروژه های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان (سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) برای تربیت یکصد هزار نفر نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فناوری های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی

توجه به فناوری های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی