مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:572022-03-24سياسي

بزرگترین مجتمع گردشگری جنوب استان بوشهر ساخته می شود+عکس


استان بوشهر دارای هفت چشمه آبگرم دالکی، خانیک، اهرم، میر احمد، قوچاک، نیکو و گنویه است که به تازگی مجموعه تفریحی گردشگری روستای سوروی بخش آبدان از توابع شهرستان دیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، چشمه های آبگرم بوشهر، به دلیل جاذبه های گردشگری و خواص درمانی از مهمترین موقعیت های گردشگری برای مردم است.

استان بوشهر دارای هفت چشمه آبگرم دالکی، خانیک، اهرم، میر احمد، قوچاک، نیکو و گنویه است که به تازگی مجموعه تفریحی گردشگری روستای سوروی بخش آبدان از توابع شهرستان دیر، زیرسازی چشمه آبگرم روستای سورو را در دست گرفته است.

ایجاد بیش از 60 شغل در سطح استان بوشهر علی اخلاقی معاون امور عمرانی فرماندار دیر در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: مجتمع گردشگری روستای سورو ظرفیت ایجاد بیش از 60 شغل در سطح استان بوشهر را دارد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان دیر با اشاره به اینکه طرح مجتمع آبگرم سورو یکی از ظرفیت های مهم در حوزه گردشگری شهرستان دیر است، اظهار داشت: این مجموعه شامل تمام امکانات گردشگری و تفریحی همچون استخر، رستوران، فضای سبز، اقامتگاه و فضای بازی کودکان است.

وی با اشاره به اینکه طرح آبگرم سورو در حوزه آب درمانی نیز ورود پیدا کرده است گفت: فرمانداری دیر، زمینه مناسب همکاری دیگر دستگاه های مرتبط را برای سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مجتمع گردشگری جنوب استان بوشهر ساخته می شود+عکس

بزرگترین مجتمع گردشگری جنوب استان بوشهر ساخته می شود+عکس