مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-24اجتماعي

دردسر شاخ گردی گوزن در طبیعت مازندران


شاهد حضور افراد در پناهگاه ها و حیات وحش استان هستیم که باتوجه به شاخ اندازی مرال ها اقدام به انتقال و خرید و فروش اجزای حیات وحش می کنند که باید بدانیم تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طبیعت مازندران به واسطه زیبایی ها و جذابیت ها همواره مورد تهدید است.

اخیرا شاهد حضور افراد در پناهگاه ها و حیات وحش استان هستیم که باتوجه به شاخ اندازی مرال ها اقدام به انتقال و خرید و فروش اجزای حیات وحش می کنند که باید بدانیم تخلف محسوب می شود.

در کنار این موضوع حضور افراد در طبیعت خود تهدید بوده که خود عاملی به عنوان برهم زننده آرامش طبیعت خواهد بود.

کوروس ربیعی مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره، اظهار کرد: برخی از گونه گوزن ها ازجمله مرال ها از دهه دوم تا اواسط فروردین اقدام به شاخ اندازی می کنند که این اقدان در برخی مناطق از جمله کیاسر، نکا و شرق استان نمود بیشتری دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه این زمان با تعطیلات نیز مصادف می شود افراد وارد طبیعت شده و به عبارتی اقدام به شاخ گردی می کنند که باید اعلام کنیم این اقدام تخلف محسوب می شود.

  مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با تاکید بر اینکه ورود به پناهگاه ها و حیات وحش آسیب است، تصریح کرد: همچنین جمع آوری، انتقال و خرید و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر شاخ گردی گوزن در طبیعت مازندران

دردسر شاخ گردی گوزن در طبیعت مازندران