مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-24سياسي

نشاط اجتماعی در همدان بسیار بالاست/مسافران به بهداشت تغذیه دقت کنند


رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آمادگی کامل همدان برای حضور گردشگران گفت: بیشترین مراجعه کنندگان به پایگاه های سلامت از مشکلات گوارش گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: از حضور پررنگ و آمادگی خیلی خوبی که برای خدمت رسانی به مردم عزیز و مسافران گرانقدر داشتند، تقدیر می کنم و شور و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال احمر و آسایش و آرامشی که امدادگران و نجاتگران هلال احمر ایجاد کرده بودند، بسیار عالی بود.

وی افزود: ستاد خدمات سفر هم کارهای خیلی خوبی را انجام داده بودند و ارگان های مشارکت کننده نیز به درستی در مکان ستاد اجرایی، گردهم آمده اند و همفکری، همدلی و همکاری آنان باعث می شود که خدمات بهتری به مردم ارائه شده و هم افزایی خوبی ایجاد شود.

  رییس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه آمادگی خیلی خوبی در استان همدان وجود دارد گفت: بنده از استان های قم، البرز و قزوین هم در دو روز گذشته بازدید کردم که در همدان شور و نشاط اجتماعی بیشتری دیدم و بهتر خدمت رسانی می کنند.

وی یادآور شد: گردشگران در ایستگاه های در نظر گرفته شده توقف داشته و از امکانات آموزشی، تفریحی، تشریحی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط اجتماعی در همدان بسیار بالاست/مسافران به بهداشت تغذیه دقت کنند

نشاط اجتماعی در همدان بسیار بالاست/مسافران به بهداشت تغذیه دقت کنند