مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-24اجتماعي

32 هزار مسافر نوروزی در بوستان های قم اسکان یافتند


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز دوم فرودین ماه جاری 8 هزار تخته چادر در بوستان های شهری قم اسکان پیدا کرده اند که در مجموع حدود 32 هزار مسافر نوروزی را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات این سازمان برای اسکان از زائران نوروزی و زیباسازی ستاد نوروزی شهرداری قم، بیان کرد: فعالیت های این ستاد از 25 اسفندماه جاری به صورت جدی آغاز شده است.

به گفته وی، پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از 30 هزار تخته چادر در بوستانهای شهر قم با بیش از 120 هزار نفر اسکان داده شود که با احتساب اماکن مسقف تعداد افراد اسکان یافته از مرز 300 هزار نفر عبور خواهد کرد.

وی یادآور شد: ستاد اسکان شهرداری قم تا 14 فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان های مسقف اسکان داده خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام کمپ ها و استراحتگاه های شهر قم برای استقبال و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده باش قرار دارند؛ بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار مسافر نوروزی در بوستان های قم اسکان یافتند

32 هزار مسافر نوروزی در بوستان های قم اسکان یافتند