مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-24سياسي

16 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اقامت کردند


دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی استان سمنان گفت: از ابتدای طرح نوروزی یعنی 25 اسفند ماه سال قبل تا کنون 16 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان اقامت کردند.

- ، امیر کرم زاده صبح پنجشنبه در نخستین نشست شورای اداری استان سمنان در سال جدید به میزبانی استانداری با اشاره به سفرهای نوروزی، تاکید کرد: از ابتدای طرح نوروزی یعنی 25 اسفند ماه 1400 تاکنون یعنی بازه زمانی تقریباً یک هفته ای، 16 هزار نفر در مراکز اسکان مدارس، اقامت داشته اند.

وی با بیان اینکه 80 هزار نفر نیز در هتل ها و مراکز اقامتی استان سمنان اسکان داشتند، تاکید کرد: در ایام نوروز سال جاری همچنین شاهد افزایش ماندگاری مسافران به بیش از یک الی دو روز بوده ایم که نشان از تقویت زیرساخت های گردشگر پذیری نوروزی در استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 سفر نیز طی ایام نوروز از مبدا استان انجام شده است، بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی 250 مورد بازدید نظارتی از راه ها و مراکز اقامتی استان صورت گرفته تا پروتکل های بهداشتی، مسائل مرتبط با اسکان و خدمات سفر و… به خوبی رعایت شود.

کرم زاده با بیان اینکه 102 مورد بازدید و نظارت از تأسیسات گردشگر پذیری استان سمنان نیز صورت گرفته است، بیان کرد: تذکرات لازم در راستای گردشگر پذیری در استان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اقامت کردند

16 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اقامت کردند