مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:122022-03-24اقتصادي

سری دوم شهرهای شلوغ و خلوت تر برای سفر


ظرفیت اقامتگاه های رسمی در 12 شهر و جزایر خلیج فارس تکمیل شده و مسافران در مراکز اقامتی غیررسمی و اضطراری همچون حسینیه ها، مدارس و سالن های ورزشی اسکان داده می شوند.

- پیش بینی ها بر این است که این 12 شهر در هفته دوم تعطیلات نوروز، کمی خلوت شود، اما شهرهای شمالی روزهای شلوغ تری را به نسبت هفته اول تعطیلات تجربه خواهند کرد.

مصطفی فاطمی ـ مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی ـ به ایسنا گفت: در شهرهای شیراز، بندرعباس، بوشهر، گناوه، دیلم، لنگه، خمیر، پل، تمام جزایر جنوبی، چابهار، یزد، اصفهان و مشهد ظرفیت اقامتگاه های رسمی تکمیل شده است، اما هنوز برای وضعیت اضطراری جا برای اقامت وجود دارد و مشکل اسکان مسافران نوروزی که سال 98 با بارندگی های شدید پیش آمد، رفع شده است و اماکن اضطراری در این شهرها برای اسکان به کار گرفته شده است، مثلا در شیراز مدارس تکمیل ظرفیت شده اند و از حسینیه ها برای اسکان مسافران استفاده شده است، سالن های ورزشی شهر شیراز نیز برای اسکان درنظر گرفته شده است.

در بوشهر هم وضعیت مشابه شیراز است.

در سایر شهرها هنوز وضعیت حاد نشده است.

چند شهر خلوت تر در استان های جنوبی برای اسکان نوروزی او با اشاره به شهرهای مکمل برای سفر در نزدیکی شهرهایی که تکمیل ظرفیت شده اند، اظهار کرد: چندی پیش، شهرهای مکملِ مراکز پرازدحام پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سری دوم شهرهای شلوغ و خلوت تر برای سفر

سری دوم شهرهای شلوغ و خلوت تر برای سفر