مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-24سياسي

آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از میهمانان نوروزی


دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس، آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارند و اولویت ما حفظ سلامت گردشگران و هموطنان است.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس، آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارند و اولویت ما حفظ سلامت گردشگران و هموطنان است.

محمد مرودی در گفت و گو با ایسنا، در این باره، اظهار کرد: شهرستان بندرعباس با توجه به جاذبه های گردشگری که دارد، از این رو بسیاری از مسافران نوروزی و گردشگران این شهر را مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

وی افزود : استان هرمزگان با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری، 279 اثر تاریخی و 26 جاذبه طبیعی و گردشگری ثبت شده را دارد که ظرفیت زیادی برای پذیرانی و میزبانی از میهمانان نوروزی می باشد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به در نظر گرفتن محل اسکان مسافران نوروزی، ادامه داد : در شهرستان بندرعباس توسط آموزش و پرورش 103 مدرسه با ظرفیت 951 اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مرودی تصریح کرد: 5 پایگاه امداد جاده ای دوراهی فین، دوراهی ذرتو، جزیره هرمز و بندرشهید حقانی، همچنین یک پایگاه سلامت مستقر در ورودی شهر معروف به تیم “توانا” هلال احمر شهرستان، 16 نجاتگر و 2 آمبولانس و یک خودروی نجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از میهمانان نوروزی

آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از میهمانان نوروزی