مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-24فرهنگي

ظرفیت همه اقامتگاه های چابهار تکمیل شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 452 هزار مسافر وارد چابهار شدند و ظرفیت همه اقامتگاه ها تکمیل شده است.

- علیرضا جلالزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: آیین نوروزگاه با برنامه های متنوع در نقاط مختلف استان در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در مبادی ورودی شهرها با اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برپایی سیاه چادر عشایری، پخت غذاهای محلی و چای دودی برای پذیرایی از مسافران، نمایش صنایع دستی، اجرای موسیقی و رقص محلی و غیره به استقبال مسافران می روند.

وی ادامه داد: بازارچه های موقت صنایع دستی در تمام شهرهای استان ایجاد شده و از جمله این شهرها کنارک است که 50 غرفه در بلوار ساحلی کنارک دایر شده و علاوه بر معرفی فرهنگ، فروش محصولات نیز صورت می گیرد.

جلالزایی بیان کرد: در تالاب صورتی چابهار بیش از صد غرفه و در تنگه سرحه از شهرستان نیکشهر نیز 30 غرفه صنایع دستی راه اندازی شده است.

وی گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 452 هزار مسافر وارد چابهار شدند و ظرفیت همه اقامتگاه ها تکمیل شده است، همچنین مدارس و ادارات نیز برای اسکان گردشگران و برپایی چادرهای مسافرتی آنان درب ساختمان ها را باز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت همه اقامتگاه های چابهار تکمیل شده است

ظرفیت همه اقامتگاه های چابهار تکمیل شده است