مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-24اجتماعي

ظرفیت های بومی و محلی در نوروزگاه های کرمان معرفی می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با توجه ورود حجم زیادی از گردشگران، برپایی نوروزگاه ها می تواند فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های بومی و محلی این استان باشد.

- ایسنا/کرمان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با توجه ورود حجم زیادی از گردشگران، برپایی نوروزگاه ها می تواند فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های بومی و محلی این استان باشد.

رضا بردبار با اشاره به برپایی مراسم نوروزگاه در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان، ارگ تاریخی بم و روستای تاریخی میمند اظهار کرد: این نوروزگاه ها در محل اماکن تاریخی و مناطق گردشگری که تردد گردشگران در آن اماکن بیشتر است راه اندازی شده تا بتوانیم علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری، ظرفیت های بومی و محلی همچون آداب و رسوم و شیوه زندگی مردم آن منطقه را به علاقمندان و مسافران نوروزی بشناسانیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: در کنار برپایی نوروزگاه ها نمایشگاه های صنایع دستی، سوغات و فروش محصولات طبیعی هم ایجاد شده است که خوشبختانه تجربه سال های گذشته توانسته به افزایش نقاط قوت این نوروزگاه ها کمک زیادی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بومی و محلی در نوروزگاه های کرمان معرفی می شود

ظرفیت های بومی و محلی در نوروزگاه های کرمان معرفی می شود