مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-24فرهنگي

طرح اجرای عدالت هنری در شهرستان میلاجرد رونمایی می شود


در راستای سیاست ها و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با روز شهادت شهید سید مرتضی آوینی که روز هنر انقلاب اسلامی (20 فروردین ماه) نامگذاری شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سینا دلشادی صبح امروز در نشست مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور با فعالان عرصه هنر نمایش استان مرکزی اظهار کرد:  استان مرکزی به واسطه هنرمندان تحصیلکرده و مجربی که دارد و همچنین به واسطه پیشینه غنی فرهنگی و هنری که دارد، می تواند به یکی از  پایگاه های اصلی نمایش های سنتی و آیینی و همچنین هنر شبیه خوانی و تعزیه تبدیل شود.

 وی افزود: در راستای سیاست ها و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با روز شهادت شهید سید مرتضی آوینی که روز هنر انقلاب اسلامی (20 فروردین ماه) نامگذاری شده، طرح اجرای عدالت هنری در شهرستان میلاجرد رونمایی و آغاز خواهد شد.

دلشادی گفت: یکی از مهم ترین کارکردهای برنامه های تدبیر شده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، امید افزایی و نشاط آفرینی در جای جای استان است.

وی با تبریک انتصاب کاظم نظری به عنوان مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، این انتصاب را اقدامی امیدبخش برای جامعه تئاتر کشور و یک خبر بسیار خوب نوروزی برشمرد و شعار اداره فرهنگ و ارشاد استان را قرن جدید، قرن امید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اجرای عدالت هنری در شهرستان میلاجرد رونمایی می شود

طرح اجرای عدالت هنری در شهرستان میلاجرد رونمایی می شود