مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 08:322022-03-24حوادث

آب جاری در رودخانه زاینده رود کماکان سریز رودخانه شور است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به اقداماتی که در بازه رودخانه شور و آبراهه های مبارکه و دهاقان شده، گفت: کماکان سریز آب این رودخانه در بستر رودخانه زاینده رود جاری است.

- ، حسن ساسانی با تأکید بر عملیات انجام شده در بازه رودخانه شور و بقیه آبراهه ها در منطقه مبارکه و دهاقان، اظهار داشت: در چند سال اخیر به جز بارش رحمت الهی اقداماتی توسط شرکت آب منطقه ای اصفهان در سرشاخه ها و طول مسیر این رودخانه شده که به جریان دوباره این رودخانه و سرریز شدن آن به زاینده رود منجر شده است.

وی با بیان اینکه دبی پیک سیلاب 50 ساله رودخانه شور حدود 150 متر مکعب بر ثانیه است، به اقداماتی نظیر رفع تصرف و جلوگیری از تجاوز به بستر و حرایم این رودخانه اشاره و خاطر نشان کرد: لایروبی در سرشاخه ها و طول مسیر از عملیات های ویژه دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان بوده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان اضافه کرد: تخلیه کامل نخاله های ساختمانی ریخته شده در بستر این رودخانه طی سالیان گذشته و همچنین برداشتن مادی ها در نقطه تلاقی این رود با زاینده رود باهمکاری اداره های منابع شهرستان مبارکه و دهاقان، شهرداری های طالخونچه و مبارکه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب جاری در رودخانه زاینده رود کماکان سریز رودخانه شور است

آب جاری در رودخانه زاینده رود کماکان سریز رودخانه شور است