مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 08:272022-03-24دانش

استادی که پدر 2+17 هزار فرزند است


برای سلسله گفت و گوهای عیدانه به سراغ رضاعلی نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان رفتیم، نوروزی در روستا بزرگ شده و از معلمی به کرسی استادی در دانشگاه رسیده است.

- خبرگزاری فارس اصفهان؛ اولین دیدارم با دکتر رضاعلی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان به یک ظهر پاییزی، اواسط آذر ماه باز می گردد و اولین برخوردی که از او در ذهنم مانده ورودمان به دفتر او است که با روی خوش درب دفتر را باز می کند؛ پس از 5 ترم تحصیل در دانشگاه، برای اولین بار است که معاون دانشگاهی که در آن تحصیل می کنم را می بینم.

تا هفته بعد ذهنم همچنان درگیر برخورد به قول معروف خودمانی اوست تا 16 آذر روز دانشجو فرا می رسد؛ دقایقی قبل از ساعت اعلام شده به دانشگاه می رسم و تنها برگزارکنندگان مراسم که از خود دانشجویان هستند در سالن حاضرند و در بین دانشجویان چشمم به معاون دانشجویی بر می خورد که هفته قبل مهمان دفتر او بودیم و یادآوری همین خاطره جرقه ای می شود برای انتخاب دومین گفت وگوی نوروزی.

رضاعلی نوروزی سال 1353 در یکی از روستاهای شهرستان فریدن به دنیا آمد و در سال 1372 با اخذ مدرک دیپلم، به عنوان معلم همان روستاهای سرد و پربرف مشغول به کار شد؛ وی در سال 1382 در مقطع دکترای تخصصی فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس تهران پذیرفته شد و به عنوان استاد به دانشگاه اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادی که پدر 2+17 هزار فرزند است

استادی که پدر 2+17 هزار فرزند است