مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 06:572022-03-24اجتماعي

جذابیت های بی پایان عروس شهرهای ایران/ رامسر؛ آهن ربای گردشگری


شهرستان رامسر با توجه به هوای دلپذیر و تلاقی جنگل و دریا، معماری خاص شهری، امکانات تفریحی و گردشگری همانند آهن ربا مسافران را به سمت خودش می کشاند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عروس شهرهای ایران یا همان رامسر مکانی دیدنی و  شگفت انگیز است که به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی در جهان شناخته می شود.

  دو جاذبه طبیعی دریا و جنگل، زیبایی رامسر را دو چندان کرده و موجب جذب سالانه میلیون ها گردشگر به این شهر رویایی شده است.

وقتی پا به جنگل های رامسر می گذارید تا چشم کار می کند به غیر از سرسبزی چیز دیگری دیده نمی شود، آب و هوایی خوش، جاده های روستایی و جنگلی زیبا به همراه عوامل طبیعی و منطقه ای متعدد، این شهرستان را به یکی از زیباترین مکان های دیدنی در کشور تبدیل کرده است.

  در کنار هوای دلپذیر و تلاقی جنگل و دریا، معماری خاص شهری، امکانات تفریحی و گردشگری همانند آهن ربا مسافران را به سمت خودش می کشاند؛ گویی همه زیبایی ها به گونه ای در کنار هم چیده شده تا این شهرستان را از هر نظر خاص جلوه دهد.

هرچه از زیبایی های این شهر بگوییم کم گفتیم؛ این روزها که یافتن طبیعت بکر مانند یافتن گوهری نایاب است و برای رسیدن به آن باید یک کشور را زیر و رو کرد، اما بدانیم که رامسر پر از جاذبه های بکر و طبیعی بوده و بهترین گزینه برای تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت های بی پایان عروس شهرهای ایران/ رامسر؛ آهن ربای گردشگری

جذابیت های بی پایان عروس شهرهای ایران/ رامسر؛ آهن ربای گردشگری