مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 00:022022-03-23سياسي

وقتی ظرفیت فراوان گلستان برای استان های اطراف نیز شغل دارد


فعال سیاسی اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: ظرفیت های استان گلستان به قدری فراوان است که اگر همه آنها بکارگیری شود علاوه بر اشتغالزایی جوانان گلستانی قادر خواهیم بود جوانان جویای کار استان های اطراف را نیز مشغول به کار کنیم.

- حسین کریمی اول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با بیان اینکه ایجاد چرخه قدرت اقتصادی در کشور سبب می شود تا دشمن از تحریم های اقتصادی وارده بر ما ناامید شود، اظهار کرد: جهان امروز در همه عرصه ها قوی بوده و کشور ما نیز باید در همه عرصه ها و حوزه ها قوی شود تا بتواند در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان مقاومت و ایستادگی کند.

وی با اشاره به شعار امسال توسط مقام معظم رهبری در حوزه تولید تصریح کرد: تاکیدات چند ساله رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت تولید داخلی نشان از اهمیت موضوع داده و با توجه به اینکه دشمن در عرصه اقتصاد و معیشت ما را تحت فشار و تحریم قرار داده نشان می دهد که در این حوزه به قدر کافی رشد و تقویت شده ایم.

* تولید بر پایه علم جدید باعث تحول اقتصادی کشور می شود فعال سیاسی اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: همانطور که ایران اسلامی در حوزه صنایع دفاعی، نظامی، موشکی و نانو به پیشرفت ها و رتبه های خوبی در جهان رسیده باید در عرصه تولیدی نیز که محور اصلی و ثبات اقتصاد کشور است، قوی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ظرفیت فراوان گلستان برای استان های اطراف نیز شغل دارد

وقتی ظرفیت فراوان گلستان برای استان های اطراف نیز شغل دارد