مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 22:222022-03-23سياسي

امام جمعه بیرجند: تبلیغات و فریب آخرین حربه غرب است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: غرب در همه طرح های خود علیه ایران اسلامی شکست خورده و آخرین حربه آنها، تبلیغات و فریب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی چهارشنبه شب در چهاردهمین همایش ملی طلاب شهرستان های فردوس، بشرویه و سرایان که با موضوع جهاد تبیین در شهر ارسک به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ضمن تبریک عید ایرانی اسلامی نوروز و تسلیت رحلت آیت الله محمدی ری شهری، از وی به عنوان وزنه ارزشمند علمی و محقق حوزه علمیه یاد کرد.

وی گفت: علمای دین همواره در تاریخ، حافظ فرهنگ و هویت جامعه بوده اند و هستند اما این مقطع ویژه است و تجمع گرانسنگ علمای اسلام در این زمان خاص نشان از بصیرت شما دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پیداست از 200 سال قبل که پای استعمار به کشورهای اسلامی باز شده، طرح تغییرناپذیر آنها محو اسلام است و در هر قالب و تعریفی هم عمل کنند از حیله آنهاست.

وی گفت: از روزی که گلادستون در مقابل لردهای بریتانیا قرآن را به دست گرفت و گفت ما برای سلطه بر جهان و کشورهای اسلامی یک مانع بزرگ داریم که آن قرآن است، باید این مانع را از میان برداریم، البته این نیست که مجلدات قرآن را از جامعه اسلامی برچینیم اما باید محتوا و فرهنگ آن برداشته شود در این مدت خیلی کار کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: تبلیغات و فریب آخرین حربه غرب است

امام جمعه بیرجند: تبلیغات و فریب آخرین حربه غرب است