مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 21:522022-03-23اقتصادي

آب مردم پایدار در استان بوشهر تأمین می شود


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: افزایش پایداری در تأمین آب مردم استان بوشهر از طریق افزایش ظرفیت تولید طرح های آب شیرین کن و کاهش هدر رفت آب در ستور کار قرار دارد.

- ، ابوالحسن عالی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با تأکید بر مدیریت مصرف آب برای گذر از بحران کم آبی اظهار داشت: اکنون برای تأمین آب شرب طرح های آب شیرین کن در نقاط مختلف شهری و روستایی به ویژه نقاط ساحلی در حال اجرا و یا بهره برداری است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تولید آب از تأسیسات آب شیرین کن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون در شبانه روز 40 هزار مترمکعب از طریق شیرین سازی آب دریا تولید و در شبکه آبرسانی استان بوشهر منتقل می شود.

وی با بیان اینکه 10 درصد آب شرب مصرفی استان بوشهر از تأسیسات آب شیرین کن تولید می شود خاطر نشان کرد: تولید آب شرب استان بوشهر در 2 تا سه سال آینده با افزایش 4 برابری به 150 هزار تا 160 هزار مترمکعب در شبانه روز می رسد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده امسال طرح های آب شیرین کن در بوشهر، وحدتیه و سیراف - جم به ظرفیت های مختلف در مجموع به بیش از 80 هزار مترمکعب وارد مدار تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مردم پایدار در استان بوشهر تأمین می شود

آب مردم پایدار در استان بوشهر تأمین می شود