مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 19:522022-03-23بين الملل

ایران در راستای ثبات منطقه و جهان تلاش می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه امروز (چهارشنبه) پس از دیدار و گفتگو با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که در این دیدار تحولات مربوط به روابط دوجانبه و افزایش همکاری های تجاری .

- وزیر امور خارجه سوریه ضمن اعلام حمایت از تهران در مذاکرات هسته ای، گفت که جمهوری اسلامی قادر به دفاع از منافع خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه امروز (چهارشنبه) پس از دیدار و گفتگو با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که در این دیدار تحولات مربوط به روابط دوجانبه و افزایش همکاری های تجاری و اقتصادی و روابط ایران و سوریه را بررسی کرده اند.

وی با بیان اینکه روابط ایران و سوریه همیشه رو به جلو حرکت کرده است، تأکید کرد، تحریم های ظالمانه ای علیه دو کشور تحمیل شده است و طرفین در تلاش هستند که این تحریم های وحشیانه را خنثی کنند.

شبکه خبری الاخباریه به نقل از وزیر خارجه سوریه گزارش، آمریکایی ها نفت و گاز سوریه را سرقت می کنند حتی لقمه را از دهان کودکان می گیرند و مشکلات سوریه ناشی از تحریم های غیر انسانی آمریکا و غرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در راستای ثبات منطقه و جهان تلاش می کند

ایران در راستای ثبات منطقه و جهان تلاش می کند