مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 19:372022-03-23سياسي

امید و اعتماد مردم رکن اصلی پایداری نظام و انقلاب است


معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امید و اعتماد مردم رکن اصلی و جدی برای ‏دوام انقلاب و نظام است، افزود: یکی از مولفه های اصلی امنیت ملی، - ایسنا/همدان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه " امید و اعتماد مردم" رکن اصلی و جدی برای ‏دوام انقلاب و نظام است، افزود: یکی از مولفه های اصلی امنیت ملی، مردم هستند‎.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سلمان اسماعیلی عصر چهارشنبه 3 فروردین ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ملایر با بیان اینکه ما در طول 43 سالی که از عمر انقلاب می گذرد، در زمینه مردم سالاری دینی و برگزاری انتخابات رکورددار هستیم، اظهار کرد: مردم ما ثابت کرده اند که همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه عدم تمایل و پای کار نبودن مردم در زمان حکومت امیرالمومنین (ع) در طول 1400 سال باعث تضعیف تشیع شد، افزود: امروز مهمترین و اساسی ترین نیاز جامعه امیدآفرینی است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمنان نظام، امید مردم را هدف قرار داده اند و ملتی که نا امید و پشیمان شود به عقب بر می گردد، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر مقوله جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه، همین موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید و اعتماد مردم رکن اصلی پایداری نظام و انقلاب است

امید و اعتماد مردم رکن اصلی پایداری نظام و انقلاب است