مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 18:472022-03-23سياسي

اسکان 22 هزار گردشگر در مراکز اقامتی گلستان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اقامت 22 هزار نفر شب در مراکز اقامتی گلستان ثبت شده است.

- ، رحمان فرمانی عصر چهارشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان اظهارکرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اقامت 22 هزار نفر شب در مراکز اقامتی گلستان ثبت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: در این مدت 110 هزار نفر از جاذبه های گردشگری گلستان بازدید کرده اند.

وی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان 14 نوروزگاه، 21 بازارچه صنایع دستی و 28 بازارچه اقتصاد روستا را برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته است.

فرمانی افزود: تمامی امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی بکار گرفته شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: پارک جنگی باغو شهرستان بندرگز یکی از پارک های جاذب گردشگر و منحصر به فرد استان گلستان محسوب می شود.

استاندار گلستان هم در این بازدید اظهارکرد: لازمه توسعه گردشگری و بهره مندی از مواهب این صنعت ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری است.

علی محمد زنگانه افزود: باید با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، از جاذبه های طبیعی برای جذب و ماندگاری مسافر و گردشگر و توسعه اقتصادی استان بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 22 هزار گردشگر در مراکز اقامتی گلستان

اسکان 22 هزار گردشگر در مراکز اقامتی گلستان