مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 17:272022-03-23اقتصادي

افزایش بیماری های گوارشی و مسمویت های غذایی /لزوم نظارت بر رستوران ها


پایگاه سلامت جمعیت هلال احمر نیز در شریان های مواصلاتی کشور در حال انجام وظیفه هستند، تا دیروز بیشتر مراجعات مربوط به بیماری های گوارشی بود بر این اساس باید به رستوران ها نظارت بیشتری شود.

- رییس جمعیت هلال احمر: پایگاه سلامت جمعیت هلال احمر نیز در شریان های مواصلاتی کشور در حال انجام وظیفه هستند، تا دیروز بیشتر مراجعات مربوط به بیماری های گوارشی بود بر این اساس باید به رستوران ها نظارت بیشتری شود.

رییس جمعیت هلال احمر در سومین روز از فروردین با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از نزدیک با خدمات این ستاد بازدید کرد و گفت: تا روز گذشته بیشتر مراجعات مربوط به بیماری های گوارشی بود و بر این اساس باید به رستوران ها نظارت بیشتری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در سومین روز از فروردین با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از نزدیک از خدمات این ستاد بازدید کرد.

کولیوند تصریح کرد: با توجه به هشدار های پلیس راهور مبنی بر وقوع حوادث در 30 کیلومتری شهرها، جوانان جمعیت هلال احمر در 30 کیلومتری شهر ها پایگاه هایی را برپا کردند تا مسافران در این پایگاه ها استراحت کنند.

کولیوند افزود: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق حادثه خیز در جاده ها آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری های گوارشی و مسمویت های غذایی /لزوم نظارت بر رستوران ها

افزایش بیماری های گوارشی و مسمویت های غذایی /لزوم نظارت بر رستوران ها