مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 17:072022-03-23سياسي

همه در برابر شهدا مسئول هستند/ جادوی تحریف با تبیین باطل می شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه همواره در مقابل شهدا مسئولیت داریم و باید پیام رسان آنها باشیم، - اهواز- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه همواره در مقابل شهدا مسئولیت داریم و باید پیام رسان آنها باشیم، گفت: جادوی تحریف با جهاد تبیین باطل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخدا توفیق داد تا در نقاط مختلف مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در خوزستان در جمع کاروان های راهیان نور حضور پیدا کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: روز تحویل سال در شرق کارون بودیم و مراسم خیلی خوبی برگزار شد و بعد هم در اروند، شلمچه و فتح المبین (خدمات رسانی در این یادمان با همکاری و تلاش ارتش انجام می شود) حضور یافتیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال فوق العاده خوب و غیرقابل تصور از راهیان نور صورت گرفته بیان کرد: بحمدالله حال و هوای خوبی در یادمان ها بود و این فضا روزهای هشت سال دفاع مقدس را برای انسان یادآور می شود؛ روزهایی که اخلاص و ایثارگری حرف اول را می زد و این نکته را به ما اعلام می کند که همواره در مقابل شهدا مسئولیت داریم و باید پیام رسان آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در برابر شهدا مسئول هستند/ جادوی تحریف با تبیین باطل می شود

همه در برابر شهدا مسئول هستند/ جادوی تحریف با تبیین باطل می شود