مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-23اجتماعي

هزار نفر از نجف آباد دیدن کردند


شهرداری نجف آباد در جشنواره نوروزی باغ شهر صفوی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و طی روزهای گذشته بیش از هزار نفر از مسافران نوروزی، - ایسنا/اصفهان رییس ستاد نوروزی نجف آباد گفت: شهرداری نجف آباد در جشنواره نوروزی "باغ شهر صفوی" پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و طی روزهای گذشته بیش از هزار نفر از مسافران نوروزی، میهمان شهرستان نجف آباد بوده اند.

رسول صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، گردشگران و مسافران نوروزی می توانند از امکانات مجموعه باغ بانوان نجف آباد با وسعت 7 هکتار و محیط زیبا و آرام آن برای اسکان استفاده کنند.

وی افزود: در این مجموعه علاوه بر وجود فضاهای روباز و دلنشین، آلاچیق های منفرد، زمین های ورزشی، وسایل بازی کودکان و ایستگاه های سلامتی، سالن مرکزی400 متری نیز برای استفاده در مواقع بارانی و برودت هوا در نظر گرفته شده است.

صادقی از آماده باش سالن سرپوشیده گلزار شهدا و سالن مدیریت بحران شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در صورت تکمیل ظرفیت باغ بانوان، اماکن دیگری نیز برای مواقع ضروری با تمامی امکانات در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد نوروزی نجف آباد گفت: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته، هتل کوثر مجموعه فرهنگی شهید کاظمی با ظرفیت کامل خود در اختیار مسافران نوروزی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار نفر از نجف آباد دیدن کردند

هزار نفر از نجف آباد دیدن کردند