مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 16:472022-03-23اجتماعي

بازدید بیش از 60 هزار نفر از برج میلاد طی سه روز/افزایش ساعت بازدید از برج میلاد


مدیرعامل برج میلاد از بازدید بیش از 60 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی پایتخت از مجموعه گردشگری برج میلاد تنها در سه روز نخست آغاز سال جدید خبر داد.

- مدیرعامل برج میلاد از بازدید بیش از 60 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی پایتخت از مجموعه گردشگری برج میلاد تنها در سه روز نخست آغاز سال جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس حیدری با اعلام این مطلب گفت: استقبال مسافران و شهروندان از برنامه های نوروزی برج میلاد در سه روز نخست خارج از انتظار بود و تاکنون بیش از 60 هزار نفر از بخش های مختلف گردشگری مجموعه بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: پس از دو سال محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، استقبال مردم و مسافران از برنامه های متنوع و گسترده نوروزی برج میلاد خارج از انتظار ما در روزهای نخست آغاز سال بود.

حیدری با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در طول زمان بازدید، گفت: استقبال مردمی برای بازدید برج میلاد بسیار زیاد بوده است و هم اکنون با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ های این مجموعه و همچنین آسانسورهای پرسرعت برج میلاد برای انتقال بازدیدکنندگان به سازه رأس و همچنین به منظور حفظ ایمنی شهروندان، متاسفانه صف های ورود و بازدید از برج تا حدودی زمانبر شده و مجبور هستیم که بازدیدکنندگان را با تاخیر سوار آسانسور کرده و به همین دلیل موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 60 هزار نفر از برج میلاد طی سه روز/افزایش ساعت بازدید از برج میلاد

بازدید بیش از 60 هزار نفر از برج میلاد طی سه روز/افزایش ساعت بازدید از برج میلاد