مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-23سياسي

بصیرت و شناخت مهمترین شاخص های موفقیت پلیس


رییس پلیس تهران بزرگ ایمان به خدا و سود رساندن به بندگان خدا را 2 خصلت اسلامی و اخلاقی دانست و گفت: عامل موفقیت در انجام ماموریت ها بصیرت و معرفت در شناخت هدف نهایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی درجلسه قرارگاه نوروزی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وقتی مردم در منزل در حال استراحت هستند، یا در ایام تعطیلات جهت رفتن سفر دور یا نزدیک یا صله رحم و دید و بازدید اقوام خانه را ترک می کنند این وظیفه نهاد متولی است از مال و اموال آنها محافظت و مراقبت کند اظهار داشت: قبولی طاعات و عبادات کارکنان پلیس در گرو اطاعات و پیروی و اجرای درست و دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

این مقام ارشد انتظامی خطاب به فرماندهان و مسئولان پلیس گفت: از تمام منابع انسانی و تجهیرات سازمانی در تامین امنیت و آرامش و آسایش شهروندان استفاده کنید و فرماندهان و مسئولان نظارت کافی بر حسن انجام ماموریت های محوله به کارکنان را داشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بیان کرد: بدون تردید خدمت به مردم یک ارزش اسلامی و اخلاقی است و 2 خصلت است که چیزی بالاتر از آن نیست یکی ایمان به خدا و دیگری سود رساندن به بندگان خدا و بر همین اساس در انجام ماموریت ها، خداوند و سود رساندن به بندگان خدا را در نظر بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و شناخت مهمترین شاخص های موفقیت پلیس

بصیرت و شناخت مهمترین شاخص های موفقیت پلیس