مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-23سياسي

تحول پدید آمده در کشور گوشه ای از آثار انتخاب مردم در خرداد 1400 است


با مقایسه ایام نوروز سال گذشته با امسال به راحتی می توان تحول و تغییر پدید آمده در کشور به سوی شرایط مطلوب را احساس کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسداله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طی پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

متن پیام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به شرح ذیل است: یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهاریا محول الحول و الاحوال ؛ حول حالنا الی احسن الحال.

سال 1401 با عطر میلاد مهدی موعود( عج) و منجی عالم بشریت وماه شعبان المکرم از مبارکی مضاعفی برای ملت مقاوم واسلامی ایران و جهان اسلام برخورداراست.

این بهار مهدوی میتواند با عزم و اراده شما مردم عزیز آغازگر تحول و ریل گذاری جدید انقلاب اسلامی بسوی تمدن سازی نوین اسلامی باشد.

سال 1400 با تمام تلخیها و شیرینی هایش گذشت و تجربیات و درسهای آموزنده ای برای ملت و مسئولین داشت ؛ بی شک نباید تلخی مشکلات اقتصادی و معیشت تنگ مردم حجابی برای نادیده گرفتن موفقیتها و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی گردد.

با مقایسه ایام نوروز سال گذشته با امسال براحتی می توان تحول و تغییر پدید آمده درکشور بسوی شرایط مطلوب را احساس کرد؛ این گوشه ای از آثار انتخاب شما مردم است که در خرداد 1400 رقم زدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول پدید آمده در کشور گوشه ای از آثار انتخاب مردم در خرداد 1400 است

تحول پدید آمده در کشور گوشه ای از آثار انتخاب مردم در خرداد 1400 است