مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-23سياسي

نبوی: چالش های لاینحل دولت قبل بدون بستن با کدخدا در حال حل شدن است


بحمدالله مساله با همین چالش های زیادی که در دولت های قبل اعلام می شد لاینحل است، الا اینکه ما با کدخدا ببندیم، دیدیم که درحال حل است و درعین حال استقلال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در کارنامه اش سابقه سال ها فعالیت و تجربه سیاسی دارد، در زمره کهنه کاران این عرصه است.

آنچه در ادامه می آید گفت وگویی تفصیلی با او در تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 1400 است.

تحلیل شما از فضای حاکم بر انتخابات ریاست جمهوری 1400 چه بود و پیام اصلی این انتخابات به نظر شما چیست؟ شرایطی که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 برقرار بود حاکی از ناکارآمدی دولت در انجام کارکردهای خود بود و این باعث شده بود فشار بر مردم زیاد شود.

گرانی ها و کمبودها باعث شده بود در ابعاد مختلف مردم احساس ناراحتی کنند.

ازنظر اشتغال، کمبود، گرانی ها و همچنین عدم تحقق وعده هایی که داده شده بود مبنی بر اینکه با برجام همه مشکلات کشور حل می شود، مشکلات اقتصادی مرتفع می شود، چرخ های اقتصادی می چرخد و هم چرخ های سانتریفیوژها و این وعده ها تحقق پیدا نکرده بود.

نمی خواهم انکار کنم تلاش های زیادی که دولت قبل انجام داده و در بعضی زمینه ها توفیقاتی به دست آورده بود اما درمجموع مردم دچار سرخوردگی شده بودند و می دیدند که مشکلات اشتغال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبوی: چالش های لاینحل دولت قبل بدون بستن با کدخدا در حال حل شدن است

نبوی: چالش های لاینحل دولت قبل بدون بستن با کدخدا در حال حل شدن است