مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-23اجتماعي

مجموعه راداری هواشناسی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: رادار یکی از نیازهای هواشناسی استان است که پیگیری لازم در برای راه اندازی مجموعه راداری انجام خواهد شد.

- ، علی حیدری گوجانی ظهر چهارشنبه در بازدید از اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با تبریک سال نو و روز جهانی هواشناسی با اشاره به نیازهای این اداره، اظهار کرد: رادار یکی از نیازهای ضروری اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری است که پیگیری لازم در راستای راه اندازی مجموعه راداری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نوع بارش ها در چهارمحال و بختیاری تغییر کرده است، ادامه داد: طی چند سال گذشته نوع بارش ها در استان از برف به باران تغییر کرده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش ها امسال نسبتاً مناسب بوده است، تصریح کرد: میزان بارندگی بر زندگی مردم استان تأثیر مستقیم و غیر مستقیم زیادی دارد.

حیدری گوجانی به تأثیر بارندگی ها بر اجرای پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: به دلیل بارش ها تعداد زیادی از پروژه ها امکان اجرا نداشته اند لذا انجام پروژه ها از پایان فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال 1401 آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه راداری هواشناسی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود

مجموعه راداری هواشناسی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود