مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-23اقتصادي

پیگیری مشکلات قضایی و حقوقی طرح های بزرگ اقتصادی لرستان


استاندار لرستان از پیگیری مشکلات قضایی و حقوقی واحدها و طرح های بزرگ اقتصادی این استان با ارزش 20 هزار میلیارد تومان با حضور رییس کل دادگستری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی طرح ها و واحدهای بزرگ اقتصادی لرستان گفت: در این جلسه که با حضور رییس کل دادگستری استان تهران، معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برگزار شد، موضوع تسریع در تعیین تکلیف و رفع مشکلات حقوقی و قضایی واحدهای اقتصادی بزرگ استان بررسی شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی گزارشات ارائه شده در خصوص طرح های اقتصادی استان، رییس کل دادگستری تهران آمادگی خود را برای تسریع در رفع مشکلات، احیا و فعالیت مجدد این واحدها را اعلام کرد.

استاندار لرستان افزود: حجم سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان است که در صورت احیا، ظرفیت اشتغال مستقیم بیش از پنج هزار نفر را برای مردم لرستان در پی خواهد داشت.

زیویار تصریح کرد: با توجه به امیدوار کننده بودن موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، پیش بینی می شود طی سال جاری تمامی این طرح ها با پیگیری های مجدانه، فعال و به چرخه تولید و اشتغال بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات قضایی و حقوقی طرح های بزرگ اقتصادی لرستان

پیگیری مشکلات قضایی و حقوقی طرح های بزرگ اقتصادی لرستان