مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-23بين الملل

رقابت چین با ایلان ماسک و جف بزوس در گردشگری فضایی


چین سعی دارد با گشودن ایستگاه فضایی خود به روی شهروندان عادی، با افرادی مانند ایلان ماسک و جف بزوس در حوزه گردشگری فضایی رقابت کند.

- رقابت چین با "ایلان ماسک" و "جف بزوس" در گردشگری فضایی چین سعی دارد با گشودن ایستگاه فضایی خود به روی شهروندان عادی، با افرادی مانند "ایلان ماسک" و "جف بزوس" در حوزه گردشگری فضایی رقابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، چین با گشودن ایستگاه فضایی خود که به زودی تکمیل می شود به روی شهروندان عادی، علاقه خود را به گردشگری فضایی نشان داده است.

این کشور امیدوار است که با این کار به رقابت با شرکت های خصوصی آمریکایی بپردازد که به جف بزوس (Jeff Bezos)، ایلان ماسک (Elon Musk) و ریچارد برانسون (Richard Branson) تعلق دارند.

یانگ لیوی (Yang Liwei) که در سال 2003 با تبدیل شدن به نخستین فضانورد چینی حاضر در فضا تاریخ ساز شد، در اوایل ماه جاری به رسانه های چینی گفت که افرادی بدون تجربه آموزش رسمی فضانوردی، به زودی می توانند از ایستگاه فضایی تیانگونگ (Tiangong) بازدید کنند.

یانگ در پاسخ به این پرسش که آیا عموم مردم می توانند در تور تیانگونگ شرکت کنند، گفت: این موضوع به فناوری مربوط نیست، بلکه به تقاضا مربوط است و تا زمانی که چنین تقاضایی وجود داشته باشد، می توان آن را ظرف یک دهه محقق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت چین با ایلان ماسک و جف بزوس در گردشگری فضایی

رقابت چین با ایلان ماسک و جف بزوس در گردشگری فضایی