مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-23اقتصادي

2250 سبد غذایی عیدانه بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است


معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان از توزیع دو هزار و 250 سبد غذایی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: طرح هلال رحمت توزیع این بسته ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

- ، ضمن بیان اینکه طرح عیدانه هلال رحمت با توزیع دو هزار و 250 سبد غذایی بین نیازمندان استان سمنان خبر داد و ابراز داشت: این طرح از 15 اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در استان سمنان ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه این سبدها شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، چای، قند و شکر، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه می شود، افزود: در برخی مواقع البسه، کفش، گوشت گرم و غیره نیز در این سبدها قرار خواهد گرفت.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این کمک ها و بسته ها از محل کمک های مردمی و خیران استان تأمین شده است، ابراز داشت: هموطنان و همشهری های استان سمنان می توانند در این کار خیر مشارکت لازم را داشته باشند و کمک های خود را به شعب هلال احمر شهرستان ها تقدیم کنند.

احسانی بابیان اینکه هزینه هر سبد غذایی توزیع شده در این طرح میانگین 400 هزار تومان برآورد می شود، تصریح کرد: طی ایام عید نیز یک هزار و 100 پرس غذای گرم نیز بین مدد جویان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2250 سبد غذایی عیدانه بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است

2250 سبد غذایی عیدانه بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است