مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-23اقتصادي

چشم انداز ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون بشکه نفت در سال 1401


مدیرعامل شرکت ملی نفت از چشم انداز ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون بشکه نفت خام در سال 1401 خبرداد و گفت: یکی از اولویت های ما جمع آوری گازهای مشعل میادین غرب کارون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، محسن خجسته مهر در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان به همراه سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان و عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جنوب، اظهار کرد: هدف از سفر به خوزستان دیدار و حضور در جمع راهیان نور و دیگری بازدید و سرکشی از میدان های نفتی به ویژه میدان های مشترک غرب کارون بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکیدهای ویژه ای بر توسعه و استفاده حداکثری از میدان های مشترک دریایی و خشکی داشته که مورد تأیید رییس جمهوری و وزیر نفت است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: چشم انداز تولید از منطقه غرب کارون حدود یک میلیون بشکه نفت خام در روز بوده که عمده آن از میدان های مشترک است.

خجسته مهر با بیان اینکه در مجموع در غرب کارون رقم سرمایه گذاری مورد نیاز به منظور توسعه اولیه 12 میلیارد دلار است که 8 میلیارد دلار آن حداقل برای میدان های مشترک است، افزود: از برنامه های مشترک در سال 1401 می توان به شتاب بخشی به توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون بشکه نفت در سال 1401

چشم انداز ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون بشکه نفت در سال 1401