مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-23اجتماعي

فرماندار اهر از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد


فرماندار اهر از همه شهروندان که بر اثر بارش برف اخیر به علت کمبود امکانات و خدمات مناسب در خور شهروندان عزیز عذرخواهی کرد و گفت: با پیگیری و برخوردهای لازم با تعلل کنندگان این امر در حوزه شهری در آینده شاهد تکرار اینگونه موارد که موجبات نارضایتی شهروندان از شهرداری شده نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، رسول خدابخش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش کم سابقه برف سنگین که اهالی منطقه و مسافران نوروزی را غافلگیر کرده بود با این وجود با هماهنگی لازم و تشکیل جلسات اضطراری دستگاه های  مرتبط در جاده های ارتباطی حوزه های استحفاظی شهرستان مستقر شده اند و مشغول خدمت رسانی در مسیر هستند.

وی افزود: تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در مناطق و گردنه های برف گیر مستقر شده اند و با وجود کولاک شدید تلاش شده همه مبادی ارتباطی و جاده های اصلی به خصوص گردنه گویجه بل و سامبران با تلاش راهداران بازگشایی و مشکلی در تردد مسافران ایجاد نشود.

خدابخش در خصوص  مسدود شدن راه های  فرعی و روستایی نیز افزود: با وجود تلاش راهداران و بازگشایی اکثر راه ها به علت کولاک مجدد برخی از این راه ها بسته شده اند که تلاش برای بازگشایی مجدد توسط اکیپ های مستقر در این مناطق در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اهر از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد

فرماندار اهر از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد