مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-23حوادث

دستگیری مامور قلابی با 5 قبضه سلاح جنگی در ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش کارکنان نیروهای مسلح اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با البسه نظامی و تردد در اماکن عمومی و صنفی خود را مامور معرفی و اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می کند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان تحقیقات پلیسی را آغاز و در رصد های اطلاعاتی و باز بینی دوربین های مدار بسته، موفق شدند تصویری از متهم به دست بیاورند.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگری از بررسی ها، مخفیگاه متهم شناسایی و به دست آمد وی از 2 مکان برای مخفی شدن استفاده می کند و در این مکان ها تعدادی تجهیزات نظامی نگهداری می  شود.

   فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: نتیجه بررسی های پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و ورود به مخفیگاه های وی صادر شد.

جلیلیان خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه و منسجم و همزمان به 2 مخفیگاه متهم وارد و ضمن دستگیری وی، در بررسی های بیشتر از این  2 مکان، 5 قبضه سلاح جنگی، 25 دستگاه بی سیم، 30 عدد فشنگ، 2 عدد خشاب،  9 عدد شوکر و اسپری، 32 رشته دستنبد و تجهیزات لازم برای جعل اوراق های انتظامی و قضایی و همچنین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی با 5 قبضه سلاح جنگی در ری

دستگیری مامور قلابی با 5 قبضه سلاح جنگی در ری