مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-23سياسي

آیت الله ری شهری مبارزی موثر علیه پهلوی و خدمتگزار انقلاب بود


حضور آیت الله ری شهری در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی، خدمت به نظام اسلامی و تلاش در تنظیم احادیث در مجموعه «میزان الحکمه» بخشی از کارنامه درخشان او است.

- ، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، ضایعه ارتحال آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت و نوشت: حضور موثر آیت الله ری شهری، آن فقید سعید در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و پس از آن، نقش آفرینی ایشان در عرصه های گوناگون خدمت به نظام اسلامی و نیز تلاش ستودنی آن محقق گرانقدر در تنظیم، تبویب و تدوین احادیث در مجموعه ارزشمند میزان الحکمه و آثار ماندگار فرهنگی دیگر، بخشی از کارنامه درخشان آن فقیه فرزانه است.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم مجاهد و فقیه گرانمایه آیت الله محمدی ری شهری را به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و به عموم دوستان، همراهان و ارادتمندان و خاصه به بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض می کنم.

حضور موثر آن فقید سعید در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و پس از آن، نقش آفرینی ایشان در عرصه های گوناگون خدمت به نظام اسلامی و نیز تلاش ستودنی آن محقق گرانقدر در تنظیم، تبویب و تدوین احادیث در مجموعه ارزشمند میزان الحکمه و آثار ماندگار فرهنگی دیگر، بخشی از کارنامه درخشان آن فقیه فرزانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ری شهری مبارزی موثر علیه پهلوی و خدمتگزار انقلاب بود

آیت الله ری شهری مبارزی موثر علیه پهلوی و خدمتگزار انقلاب بود