مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-23فرهنگي

بازدید 200 مسافر و گردشگر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد


مدیر اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از بازدید 200 مسافر و گردشگر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از بازدید 200 مسافر و گردشگر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان خبر داد.

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 27 اسفند ماه سال 1400 تا سوم فرودین 1401 تعداد 200 مسافر و گردشگر از موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان در بنای یادبود سیدجمال با بیش از 550 اثر تاریخی و قدیمی از دوره پارت تا عصر معاصر به عنوان نخستین موزه مردم شناسی استان همدان بازدید کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به دو روستای هدف گردشگری ملحمدره و حبشی در شهرستان افزود:طی مدت فوق 73 گردشگر نوروزی در خانه های بوم گردی و مجتمع مهمانپذیر این شهرستان دارای اقامت بوده اند.

اکبری شایگان تصریح کرد: در روستای ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور دو خانه بوم گردی و یک مجتمع گردشگری اقامتی و پذیرایی و روستای ترخین آباد یک خانه بوم گردی و شهر اسدآباد یک مهمانپذیر با 10 اتاق دارای فعالیت بوده که این خانه های بوم گردی و اقامتگاه ها و مجتمع گردشگری آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 200 مسافر و گردشگر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد

بازدید 200 مسافر و گردشگر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد