مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-23سياسي

جنگ نرم و فضای مجازی؛ ابزارهای دشمن در بدبین سازی مردم به انقلاب


دشمن با استفاده از جنگ نرم و فضای مجازی به گونه ای مشکلات را بزرگنمایی می کند که حس بد بینی به انقلاب در میان مردم ایجاد کند.

- رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجالس نهم و دهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد تلاش دشمنان برای سناریو سازی علیه انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی از زمان تاسیس تاکنون دشمنان قسم خورده ای داشته و دارد، برخی از این دشمنان داخلی و برخی نیز خارجی هستند، دشمنان انقلاب در زمینه های متعددی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که خوشبختانه نتیجه مطلوب آنان حاصل نشده است.

وی افزود: دشمنان از ابزارهای متفاوتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده و می کنند؛ زمانی با استفاده از جنگ به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند، زمانی هم به وسیله تحریم و ترور ولی چون از این موارد نتوانستند نتیجه مطلوب خود را حاصل کنند شیوه جنگیدن با نظام را تغییر داده و به وسیله جنگ نرم و تبلیغاتی درصدد برآمده اند تا به نظام ضربه بزنند.

سبحانی فر تشریح کرد: شرایط جنگ نرم و فضای مجازی به گونه ای است که می توان با تبلیغات و بزرگنمایی مشکلات موجود، مخاطب را به گونه ای تحت تاثیر قرار داد که در نهایت باعث شکل گیری حس بد بینی به انقلاب در میان مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرم و فضای مجازی؛ ابزارهای دشمن در بدبین سازی مردم به انقلاب

جنگ نرم و فضای مجازی؛ ابزارهای دشمن در بدبین سازی مردم به انقلاب